Detaljer

Idag har jag jobbat igen. Men jag är väldigt nöjd med den semester jag haft. Sammanlagt 4 veckor under sommaren kan man inte klaga på. Dessutom fick jag ett bra avslut då vi hann fixa lite smådetaljer den sista veckan. Saker som legat och väntat länge..

Det var att få upp riktiga bokstäver på brevinkastet, köpa en ny dörrmatta och göra en liten fotovägg i hallen.
Dörrmattan kommer från Village och ramarna på väggen är från Åhléns. Bokstäverna köpte jag på Byggfabriken på Östergatan i Malmö, vid Caroli City. De har massvis med klassiska gamla beslag för den som vill renovera men behålla originaldetaljer såsom handtag, strömbrytare, eluttag med mera.. 

trevligare än en tråkig klisterlapp..   En vägg att tycka om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0