Klaus Haapaniemi




Efter några dagar i Stockholm med jobbet är jag full av input, idéer och energi, efter att jag sovit lite i alla fall. Är med andra ord jätte jätte jättetrött nu. Jag läste precis på iittalas hemsida att man imorgon, torsdag kan chatta med Klaus Haapaniemi som gjort de fantastiska mönstren "Taika" och "Satumetsä". Det sistnämda är det som jag själv har i muggar och skålar. Om man undrar hur han får fram sina mönster eller om det kommer något nytt snart är det bara till att hoppa in på sidan imorgon om chatta :) Men den som inte redan är det, måste först bli MyIittala medlem..

www.iittala.com

Skriver igen när jag laddat batterierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0