Haute Couture & Juveler

Nu äntligen kan jag visa lite bilder från modevisningen på Katrinetorp som jag tidigare nämnt. Skräddarhuset och Kurt Ribbhagen visade sina fantastiska klänningar och antika smycken i gårdshuset framför inbjudna gäster. Modellerna var vänner och familj där bland annat jag själv fick äran att bära en otroligt fin och antik diamantrosett till priset av 500.000kr. Det gjorde mig allt lite nervös men mestadels var det bara en rigitgt rolig dag!
Alla som var med var positiva och gulliga och gästerna visade stor uppskattning :)



Nedan några bilder..


Design: Ulrika Dahlström Francke





Design: Jeanette Stoltz


Design: Jeanette Stoltz


Design: Jeanette Stoltz


Design: Jeanette Stoltz


Design: Hanne Blaesild





Design: Hanne Blaesild





Hår: Mist Stockholm


Design: Jeanette Stoltz


Design: Hanne Blaesild





Design: Hanne Blaesild





Vackra halsbandet


Kommentarer
Postat av: Monika

Otroligt vackert! Din mamma är jätteduktig och det är så roligt att se att det går bra. Kram Monika

2009-10-12 @ 13:07:51
Postat av: Karin

Wow! Vilka vackra klänningar. De är verkligen konstverk. Min favorit är de första av Ulrika Dahlström Francke. Men Hanne Blaesilds korsett med tyllkjol var galet vacker den också. Det måste varit en upplevelse att få bära dessa.



Kramar Karin

2009-10-12 @ 13:17:28
URL: http://vitmagnolia.blogg.se/
Postat av: Evelin

Tack båda - vad kul att höra! Kram

2009-10-12 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0